Nabór na stanowisko specjalisty w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
– prowadzenie sekretariatu komendanta miejskiego PSP,
– prowadzenie archiwum zakładowego,
– prowadzenie dokumentacji osobowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
– realizacja zadań z zakresu opiniowania funkcjonariuszy,
– realizacja zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,
– prowadzenie zagadnień związanych z ochroną zdrowia w tym okresowych badań lekarskich,
– prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
– praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe,
– praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do siedziby pracodawcy oraz poza nią,
– praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
– większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
– praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
– praca w pokoju biurowym 2 osobowym,
– budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
niezbędne:
– wykształcenie: wyższe
– doświadczenie: minimum 6 miesięczne w realizacji zadań w jednostkach administracji publicznej
– znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
– znajomość przepisów z zakresu korpusu służby cywilnej,
– umiejętność obsługi komputera w zakresie znajomości pakietu MS Office, korzystania z Internetu i poczty elektronicznej,
– umiejętność obsługi technicznych urządzeń biurowych.
– minimum 6 miesięczne doświadczenie w realizacji zadań organizacyjnych lub kadrowych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej,
– preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo,
– prawo jazdy kat. B,
– wykazywanie własnej inicjatywy w realizacji zadań i obowiązków,
– umiejętność organizacji pracy własnej.
– życiorys i list motywacyjny,
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
– kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań.
ul. Szczerbowskiego 6, 20-012 Lublin
– przewidywane wynagrodzenie miesięczne brutto: 1 800 zł.,
– przewiduje się zatrudnienie z dniem 1 marca 2015 r.,
– za datę wpływu dokumentów przyjmujemy datę dostarczenia dokumentów do urzędu,
– oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przekazane po terminie nie będą rozpatrywane,
– przewiduje się następujące metody selekcji: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna;
– zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej, przewidywany termin – 17 lutego 2015 r.,
– nie zwracamy nadesłanych dokumentów, po zakończeniu procedury naboru wszystkie odrzucone aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 81 53 51 311, 81 53 51 345.
tekst: Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Kadrowego bryg. Michał Badach