Aktualności
Nabór: specjalista w Wydziale Finansów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista w Wydziale Finansów
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Lublin Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Szczerbowskiego 6
20-012 LUBLIN
ul. Szczerbowskiego 6
20-012 LUBLIN
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych budżetu przy zastosowaniu programu finansowo- księgowego FKVI,
- sporządzanie planów finansowych budżetu i bieżąca analiza ich realizacji,
- archiwizacja dokumentacji księgowej budżetu,
- prowadzenie kontroli rachunkowej, dekretowanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych budżetu,
- systematyczna analiza i uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych,
- rozliczanie delegacji służbowych i norm żywieniowych uczestników akcji,
- sprawozdawczość w zakresie realizacji budżetu jednostki w zakresie planu i wydatków,
- współpraca w zakresie naliczania płac oraz innych należności pracowniczych i sporządzania poleceń księgowań do wypłacanych świadczeń,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub rachunkowość, albo wyższe o innym kierunku i ukończone studia podyplomowe o kierunku ekonomia lub rachunkowość.
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych.
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomośc ustawy o rachunkowości i finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów płacowych,
- umiejętność obsługi komputera : MS Office, Płatnik, Internet,
- znajomość specyfiki finansowania i zasad funkcjonowania PSP,
- umiejętność obsługi programów finansowo księgowych,
- znajomość przepisów resortowych w zakresie klasyfikacji dochodów i wydatków oraz archiwizacji dokumentów.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość rozliczeń związanych z uposażeniem pracowników,
- znajomość zasad gospodarki magazynowej oraz ewidencji składników majątku,
- wysoka kultura osobista,
- zdolność analitycznego myślenia, uczciwość i dokładność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· życiorys i list motywacyjny
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
· oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
· oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
· kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
· kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Termin składania dokumentów:
05.12.2011r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Szczerbowskiego 6
20-012 LUBLIN
z dopiskiem "Nabór do Służby Cywilnej"
Inne informacje:
Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do komendy). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto ok. 2 200 zł. + dodatek za wysługę lat. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (81) 5351315.